Veel gestelde vragen

Worden mijn behandeling vergoed?
Dat hangt ervan af of u een aanvullende verzekering heeft afgesloten of niet. Fysiotherapie wordt over het algemeen vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Het aantal behandelingen dat u vergoedt krijgt is afhankelijk van het soort pakket waarvoor u hebt gekozen. Welke dat is kunt u nalezen in uw polis. Bij twijfel kunt u uw verzekeraar bellen om dit na te vragen.

Daarnaast wordt fysiotherapie vergoed vanuit de basisverzekering na de 20ste behandeling bij aandoeningen die op de lijst chronische indicaties voorkomt.

Worden behandelingen onder de 18 jaar vergoed?
Fysiotherapie voor kinderen onder de 18 wordt vergoed vanuit de basisverzekering.
Hoe maak ik een afspraak?
Dit kan per telefoon op het nummer: 0594 696205.
Per e-mail via info@fysiotherapiegoldbergsingel.nl
Of via het contactformulier.
Wat moet ik meenemen bij de eerste afspraak?
Als u in het bezit bent van een verwijzing van een huisarts of specialist, neemt u deze dan mee. Verder is het nodig dat u uw verzekeringspasje, een (geldig) legitimatiebewijs en een grote handdoek meeneemt.
Kan ik een afspraak wijzigen of annuleren?
U kunt u afspraak ten alle tijden wijzigen of annuleren. Wanneer u dit minimaal 24 uur voor uw afspraak doorgeeft is dit kosteloos. Wanneer u dit doet binnen 24 uur voor uw afspraak, zijn wij genoodzaakt een deel van de kosten van de behandeling in rekening te brengen bij u.
Mag ik een voorkeur aangeven voor een therapeut?
U kunt inderdaad aangeven bij het aanmelden dat u een specifieke therapeut wenst of dat u bijvoorbeeld door een man of juist door een vrouw behandeld wilt worden.
Heb ik een verwijzing van de huisarts nodig?
Tegenwoordig is het over het algemeen niet meer nodig om een verwijzing te hebben van de huisarts.
In een aantal gevallen is het wel nodig om een verwijzing te hebben namelijk:

  • Wanneer u een klacht heeft die genoemd wordt op de lijst chronische indicaties
  • Wanneer u bij uw thuis behandeld moet worden.
  • Hielspoor.
  • Wanneer u last heeft van urineverlies.

Staat uw vraag niet in het overzicht?

Neem dan telefonisch contact met ons op of stel uw vraag hieronder.